PLM kiterjesztése
Követelménymenedzsment
A siker alapfeltétele, hogy azt adja ügyfeleinek, amire valóban igényük van. Nehéz ezt úgy megvalósítani, ha az ügyféligények különálló dokumentumokban vannak rögzítve,
amelyeket nehéz megtalálni, és nem is feltétlenül aktuálisak. A Teamcenter segítségével csökkenthető az időráfordítás az igényeket tartalmazó dokumentumok egyetlen forráson történő létrehozásával és kezelésével.
Javítható a termékminőség a piaci igények és a funkcionális, logikai és fizikai termékbevezetés összekapcsolásával.
Szolgáltatás- és karbantartás életciklusmenedzsment
Egy közös, pontos tudásbázis hiánya gátolja a hatékony életciklus menedzsmentet. Ez akár rossz alkatrészek megrendeléséhez is vezethet a készletek konfigurációjának, állapotának és történetének hiánya miatt. A Teamcenter alkalmazásával létrehozhat egy vállalati tudásbázist, amely támogatja a szolgáltatás és terméktervezést, miközben javítja a szolgáltatások és munkafolyamatok minőségét.
Ezáltal csökkenthetők a karbantartási idők, a munka, az időütemezés és az erőforrások átláthatósága révén, valamint kiküszöbölhetők a szerviz hibák.
Gyártási folyamatkezelés
A Teamcenter segítségével a tervező és gyártó csapatok együtt tudnak működni egy digitális környezetben, kihasználva a termék-, folyamat-, erőforrás- és üzemi információk egyetlen forráson történő elérhetőségét.
Beszállítók integrációja
A beszállítókkal való hatékony együttműködéshez elengedhetetlen egy megfelelő kommunikációs eszköz, hogy ők is részt tudjanak venni a PLM folyamatokban, és a gyártóknak is rendkívül fontos az együttműködés a beszállító partnerekkel, miközben a szellemi tulajdonuk biztonságban van.
A Teamcenter lehetővé teszi a beszállító és a gyártó közötti csoportmunkát, amely során mindig pontos, és aktuális információk állnak a felek rendelkezésére. A Teamcenter segítségével átláthatóvá válik az egyes beszállítók teljesítménye, miközben csökkenek az adminisztrációs költségek, és az információ cserével, valamint az abból adódó problémák megoldásával töltött idő.